فیلم

فیلم| اهانت وقیحانه هوادارنماهای استقلال به شهدا

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از اهانت وقیحانه هوادارنماهای استقلال به شهدا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعداد اندکی از تماشاچیان بازی استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی هنگام یک دقیقه سکوت برای شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، با سوت و شیپور سروصدا کردند.

فیلم اهانت وقیحانه هوادارنماهای استقلال به شهدا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم توهین تماشاچیان بازی استقلال به شهدا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

    1. به مقام مادر توهین نکن اگر ایرانی باشی میفهمی من چی میگم به رحمی که از آن بیرون اومدی احترام بذار یاد بگیر قبل از حرف زدن فکر کنی اینکه دو تا فحش بنویسی هنر نکردی مردم حق و حقوق از دست رفته را میخواهند پول نفت مال مردمه مال پدرتان نیست که بذل و بخشش کنید

          1. زهرا چرا همه چیز رو میخواهید به صدیقی ربط بدید
            دزدی کار بدیه تهمت هم کار بدیه!!
            و چرا از کاه کوه می‌سازید و اونو بهانه میکنید برای توجیه هر خلاف و ناهنجاری؟
            من آرش نیستم

  1. اینها همان دنبال کنندگان شروین حاجی پور هستند که اصلا معنی شهید و ناموس وطن حالیشون نیست در کل اینها همان رواج دهندگان زن هرزگی آزاری و بی غیرت های علاف هستند که خارو مادر خود را برای دیگران بزک میکنند و معنی شهید و پرچم وطن نمی‌فهمند. خداحافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *