فوتبال ایران

بازگشت مهرداد میناوند به پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مهرداد میناوند پس از مدت‌ها فعالیت خبری و اجرا و بعد از کسب تجارب حرفه‌ای در عرصه رسانه، امروز (یکشنبه) به صورت رسمی به پیشنهاد جدیدش از سوی شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار برند پرسپولیس پاسخ مثبت داد تا بتواند در ادامه فعالیت رسانه‌ای خود در کنار پرسپولیسی‌ها باشد.

حالا میناوند به جمعی برگشته که سال‌ها برای این تیم بازی کرده و اکنون با حمایت حامی جدید پرسپولیس قادر خواهد بود تا کمک حال سرخ‌پوشان باشد.

میناوند علاوه بر آتیه داده پرداز چند پیشنهاد دیگر در اختیار داشت اما بنابر اظهارات مرد شماره ۲۵ سابق پرسپولیس پیشنهاد شرکت آتیه بیش از دیگران برایش دلنشین بود چرا که او دوست دارد آموخته‌هایش از فعالیت رسانه‌ای را در اختیار تیم محبوبش قرار بدهد.

میناوند در گفت و گو‌ با خبرنگار ما درباره شرایط کاری جدیدش تاکید کرد: قبل از هر چیز باید از اعتماد و تعامل بسیار خوبی که مدیران سایت مدال با بنده داشتند، تشکر کنم چرا که در ماه‌های اخیر با حمایت مدیران همین سایت نکات زیادی را آموختم و توانستم گفت و گوهای خاص فوتبالی را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار بدهم. در ادامه با پیشنهاد مدیران شرکت آتیه داده پرداز روبرو شدم و پس از بررسی این پیشنهاد متوجه شدم که می‌توانم با حمایت آنها بیش از گذشته به پرسپولیس کمک کنم.

میناوند گفت: در فوتبال حرفه‌ای دنیا نحوه ارتباط مستقیم با هواداران از سوی باشگاه و داشتن اعضای فعال و پرشمار در اپلیکیشن‌ها به عنوان یکی از معیارهای مهم ارزش گذاری تلفی می‌شود بنابراین شرکت آتیه پرداز انتخاب درست و حرفه‌ای برای نحوه همکاری با باشگاه پرسپولیس داشته و امیدوارم دیگر همکارانم در بخش تولید و محتوا رسانه بتوانیم کمک حال باشگاه بزرگ پرسپولیس باشیم. در شرایط کنونی باشگاه‌های بزرگ دنیا با راه‌اندازی اینستاگرام و اپلیکیشن‌های اختصاصی و در میزان جذب عضوهای خود گام‌های محکمی در زمینه درآمدزایی و ارتباط عمیق‌تر با هواداران خود برداشته‌اند و به همین دلیل است که هر چه تعداد اعضا صفحات اختصاصی باشگاه‌های حرفه‌ای بالاتر می‌رود، در ارزش‌گذاری آنها نیز تحولات عظیمی رخ می‌دهد. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور با تعامل هواداران ارتش سرخ و باشگاه و حامی مالی بتوانیم صفحه اینستاگرام و اپلیکیشن پرسپولیس را اول آسیا و همطراز با باشگاه‌های بزرگ جهان برسانیم.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *