منهای فوتبال

پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش جنجال به پا کردند + فیلم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم های منتشر شده از پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش در اینستاگرام با واکنش های منفی بسیاری مواجه شده و در فضای مجازی جنجال به پا کردند.

به تازگی پست های یک پسربچه در اینستاگرام با و واکنش های به شدت منفی مواجه شده است.

در پست های اینستاگرامی این پسر خردسال دو دختربچه به عنوان ملکه نیز حضوری نا متعارف دارند.

دیالوگ هایی که میان این کودکان رد و بدل می شود نشان از این دارد که آنها صرفا مجریان سناریوهای از پیش تعیین شده ای هستند که تیمی بزرگسال برای آنها نوشته است.

فعالیت مجازی و سطح کلیپ های تولید شده در صفحه این پسربچه ابهامات زیادی را ایجاد کرده بود تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از پشت صحنه ضبط و تولید محتوا، به روشنی بر گمانه زنی سناریوچینی بزرگسالان برای این کودکان مهر تایید زد.

پسربچه اینستاگرامی و ملکه هایش جنجال به پا کردند + فیلم

اینکه ایجاد چنین صفحاتی در اینستاگرام با چه هدفی تولید محتوای غیر اخلاقی می کنند و عقبه آنها چه کسانی هستند، از سوالات مهمی است که این روزها، افکار عمومی دوست دارد پاسخ روشنی برای آنها داشته باشد.

فیلم یکی از کلیپ های پسربچه اینستاگرامی و ملکه های زیبایی اش که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

جنجال پسربچه اینستاگرامی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

    1. عزیز ….دختر ها خیلی هم با ارزش هستن این تحجر غرب و علاقمندان اونه که کاملا بی ارزش و فساد آفرین هستن ….ننگ و نفرین بر این عقیده پست که وضعیت مملکت به اینجا رسونده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *