منهای فوتبال

نحوه ثبت نام در مسابقه واقعی اسکویید گیم (بازی مرکب) + مبلغ جایزه نتفلیکس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ انتشار خبر تولید و پخش مسابقه واقعی اسکویید گیم (بازی مرکب) از شبکه نتفلیکس و نحوه ثبت نام در این چالش به یکی از داغ ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است.

نتفلیکس در حال انتخاب شرکت کنندگان مسلط به زبان انگلیسی در سراسر جهان برای آغاز فیلمبرداری مسابقه Squid Game در انگلستان است.

این شرکت قصد دارد سریال تلویزیونی پربیننده اسکویید گیم یا همان بازی مرکب را که قرار است فصل دوم آن نیز تولید و پخش شود، به مسابقه ای در دنیای واقعی تبدیل کند.

بر اساس اعلام شبکه نتفلیکس، قرار است ۴۵۶ شرکت کننده در چالش هایی مشابه سریال Squid Game برای بردن ۴.۵۶ میلیون دلار جایزه با هم به رقابت بپردازند.

هنوز مشخص نیست که جایزه مسابقه واقعی بازی مرکب چگونه توزیع خواهد شد؛ آیا یک برنده همه پول را خواهد برد یا این مبلغ بین تعداد معینی از فینالیست ها توزیع می شود.

بنا بر گزارش نتفلیکس، کاربران در سراسر دنیا که پاسپورت دارند و به زبان انگلیسی مسلط هستند، می توانند برای شرکت در چالش بزرگ اسکویید گیم که قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برگزار شود شانس خودشان را امتحان کنند.

نحوه ثبت نام در مسابقه واقعی اسکویید گیم

برای شرکت در مسابقه می توانید به وب سایتی که در فیلم زیر ذکر شده وارد شوید و در مسابقه واقعی اسکویید گیم ثبت نام کنید.

گفتنی است که مسابقه واقعی بازی مرکب شامل ۱۰ قسمت خواهد بود.

سریال کره‌ای «بازی مرکب»‌ زمانی که در سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد، رکورد پربیننده‌ترین سریال «نتفلیکس» را شکست.

فیلم آموزش نحوه ثبت نام در مسابقه اسکویید گیم (بازی مرکب) واقعی که نتفلیکس در اینستاگرام منتشر کرده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

مبلغ جایزه مسابقه واقعی بازی مرکب

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *