منهای فوتبال

زمان دقیق ثبت نام مرحله دوم قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو (سایپا و ایران خودرو) تیر ۱۴۰۱

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر با اعلام زمان دقیق ثبت نام مرحله دوم قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در تیر ۱۴۰۱ به نحوه ثبت نام در قرعه کشی خودروهای ایران خودرو و سایپا، پرداختند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، روز شنبه ۲۵ تیر از ساعت ۱۷ به مدت سه روز آغاز می شود.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: ناظر قرعه کشی، «سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان» است که با مجری قرعه کشی برای شروع ثبت نام در تاریخ ۲۵ تیر به توافق رسیده است و قرار است خودروسازان نیز آگهی عرضه خود را در پایگاه های اطلاع رسانی خود منتشر کنند.

قالیباف افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه کشی را موظف به ارتقاء ضرایب ایمنی کرده و این شرکت تمام تاییدیه های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است.

سخنگوی وزارت صمت گفت: نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته، اعلام می شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

وی افزود: شرایط ثبت نام در دومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، همانند مرحله اول است و سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز در این مرحله اعمال می شود.

سخنگوی وزارت صمت در پایان گفت: بر فرایند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج، علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نظارت دارند.

زمان دقیق ثبت نام مرحله دوم قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو (سایپا و ایران خودرو) تیر 1401

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *