نقل و انتقالات

شیخ دیاباته در آستانه پیوستن به پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال در آستانه توافق نهایی و پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

در پی درخواست یحیی گل محمدی برای جذب مهاجم، درنهایت یورگن لوکادیا با عقد قرارداد یکساله رسما به پرسپولیس پیوست اما سرمربی سرخپوشانخواهان جذب یک مهاجم دیگر هم شده و در همین راستا شرزود تمیروف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیمش کنار خواهد گذاشت تا مهاجم دوم که خارجی خواهد بود جذب شود.

از سوی دیگر در هفته های اخیر نام شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده بود اما این باشگاه هیچ واکنش رسمی به این مسئله نداشت و حتی در چندین نوبت نام های مطرح شده در فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکذیب کردند.

اکنون و پس از اینکه صحبت از جذب مهاجم خارجی شده، یک بار دیگر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نام شیخ دیاباته بر سر زبان ها افتاده و این احتمال وجود دارد که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشگاه پرسپولیس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این بار به صورت جدی مذاکراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با این مهاجم باسابقه انجام دهد.

از طرف دیگر شیخ دیاباته در یک صفحه اینستاگرام که گفته می شود منتسب به این مهاجم سنگالی است، عکسی منتشر کرده و در آن مدعی شده که در راه آمدن به ایران است که این موضوع گمانه‌زنی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای حضور دیاباته در پرسپولیس بیشتر از قبل کرده است.

از طرف دیگر برخی‌ها مدعی شدند که باشگاه تراکتور به دنبال جذب شیخ دیاباته است و باید دید مقصد او تهران است یا تبریز.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *