عکس

عکس| واکنش همسران رونالدو نازاریو به ازدواج اسطوره برزیلی با دختری ۱۵ سال کوچکتر از خودش!

به گزارش دیلی فوتبال؛ رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی رئال مادرید و فوتبال جهان با گرفتن «بله» از دختری ۱۵ سال کوچکتر از خودش در آستانه پنجمین ازدواج قرار دارد.

نامزد جوان رونالدو نازاریو اعلام کرد که قرار است با رونالدوی ۴۶ ساله که ۱۵ سال از او بزرگتر است ازدواج کند؛ او این خبر را با انتشار پستی در توییتر در پاسخ به خواستگاری مالک باشگاه وایادولید منتشر کرد.

رونالدو نازاریو برای پنجمین بار ازدواج می کند و این موضوع با واکنش عمدتا مثبت همسران سابق این اسطوره برزیلی فوتبال جهان همراه بوده است.

یکی ملین دومنگیس، همسر اول ستاره پیشین تیم ملی برزیل، از اولین نفراتی بود که به خبر ازدواج این پیشکسوت فوتبال واکنش نشان داد و به رونالدو تبریک گفت.

فرزند اول رونالدو نازاریو از ملین ۲۲ ساله و یک دی جی است؛ رونالدو سال ۱۹۹۹ با این زن برزیلی ازدواج کرد و ۴ سال بعد از او جدا شد.

ستاره پیشین رئال مادرید دو سال بعد با دانیلا چیچارلی آشنا شد و قرار بود مراسم ازدواج آنها سال ۲۰۰۵ در فرانسه برگزار شود اما از آنجایی که هیچ یک از آنها هنوز به صورت رسمی از همسران سابق خود جدا نشده بودند، ازدواج سر نگرفت و رابطه آنها هم سه ماه بعد پایان یافت.

رونالدو سپس با ماریا بئاتریز آشنا شد و با او ازدواج کرد که حاصل آن زندگی ۷ ساله، دو فرزند دختر به نام های ماریا صوفیا ۱۴ ساله و ماریا آلیس ۱۲ ساله بود.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل یک فرزند پسر دیگر به نام الکساندر هم دارد.

عکس رونالدو نازاریو در کنار همسر جدیدش را در دیلی فوتبال تماشا کنید.

عکس| واکنش همسران رونالدو نازاریو به ازدواج اسطوره برزیلی با دختری 15 سال کوچکتر از خودش!

منبع: خبرورزشی

عکس رونالدو نازاریو در کنار همسرش

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *