عکس

عکس| بازگشت علی دایی به ایران پس از ایام عزاداری ماه محرم

به گزارش دیلی فوتبال؛ محسن کیایی بازیگر سینما عکسی در کنار علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در این پست اینستاگرامی که محسن کیایی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، علی دایی پس از ایام عزاداری ماه محرم در ایران دیده می شود.

گفتنی است، علی دایی برخلاف رسم هرساله اش در دهه اول محرم و حضور در مراسم های عزاداری مسجد اردبیلی ها به آمریکا سفر کرده بود.

برخی منابع از احتمال مهاجرت آقای دایی خبر داده بودند.

عکس بازگشت علی دایی به ایران پس از ایام عزاداری ماه محرم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| بازگشت علی دایی به ایران پس از ایام عزاداری ماه محرم

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس محسن کیایی در کنار علی دایی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. سلبریتی جماعت همه کارشون منافقانه و نقش بازی کردن برای جلب عده ای از مردم ساده دل است تا جایی که هنوز ماهییت واقعیشون واسه مردم رو نشده باشه ادامه میدن ولی همچین که دستشون رو شد به واقعیت وجودی خودشون برمیگردند پس نتیجه هیچ ااهل هیتی که همهساله عشقش حضور در عزای حسین باشه هیچگاه حاضر نیست در ماه عزای عشقش به تفریح و خوشگذرونی بره منافق یعنی همین علی کریمی هم همساله در محرم در هییت به حساب خودش خدمت میکرد ولی امسال علیه امام حسین شمشیر از رو کشیده خداوند وعده داده منافق را رسوا میکنه که الحمداله داره یکی یکی رسواشون میکنه

  2. تازه فهمیده که عزاداری چیزی جز خرافات و فریب ایرانی های ساده و تا قسمتی نادان نیست! زنده باد علی دایی جان همین که فهمید جا شکرش باقیه ،

  3. چند‌سال‌برای‌غریبی‌حسین‌گریسته‌اینبار‌خواسته
    از‌شکم‌سیری‌یزید‌ناله‌کنه‌کسی‌چه‌می‌دونه‌شاید
    سودش‌‌رادر‌این‌‌دیده

  4. علی دایی داره کیف دنیا رو می‌کنه برای بی دردسر زندگی کردن در آمریکا یا کانادا فقط باید چند لگد به کشورش میزد که زد و اغتشاشات رو شعله ور کرد الان دیگه می‌تونه بدونه دردسر تابعیت هر کشور غربی رو بگیره ؟؟
    الان یه عده میان میگن کار نداریم گرسنه هستیم ولی یاشاسین علی دایی و علی دایی اسطوره ماست😂😂😂😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *