منهای فوتبال

عکس| واکنش رضا رشیدپور به صحبت های صادق کوشکی درباره علی دایی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ رضا رشیدپور با انتشار پستی در توییتر به صحبت های محمد صادق کوشکی درباره علی دایی در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

در این تصویر که رضا رشیدپور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، مجری سابق صدا و سیما نوشت: نام شما را گرافیست استودیوی پخش ۵۰ بار می پرسد تا بتواند زیرنویس کند!

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ علی دایی او را می شناسد؟

عکس واکنش رضا رشیدپور به صحبت های صادق کوشکی درباره علی دایی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش رضا رشیدپور به صحبت های صادق کوشکی درباره علی دایی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس حمایت رضا رشیدپور از علی دایی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. آدمهایی مثل ناصادق کَشکی با این تفکر احمقانشون که خیال میکنن کشور مال اونها هست ارث پدرشونه که حتی به خودشون اجازه میدن که اگر اونها به کسی نگن اسطوره مردم هم نباید اون اسطورشون باشه عزیز دل تاریخ مصرف این حرفای کشکی تموم شد هرچی تو و امثال تو بلانسبت با خرکردن مردم دزدیدید تو این۴۵سال بسه ملت آگاه و بیدار شده نمونه بارزش همین دهن کجی نسل جدید به حجاب اجباریتون، بیچارهه ی کشکی خود نسل جدید کاملا آگاه هست که بی حجابی خیلی خوب هم نیست فقط میخوان به امسال تو مغز فندقی که مدرکتون از یک دانشگاه درپیت وسفارشی گرفتید وتفکرات اینچنینی حالی کنن که نسل جدید کاملا آگاه هستن و برای امسال توو حرفهات تره هم خورد نمیکنن

  2. مهم نیست کسی نام کوشکی یا هرشخصی که ازواقعیت وبی ظرفیتی انواع دایی یا سرطانهای فکری امثال توبگویدبه خاطرداشته باشد بلکه مهم گفتن حقیقتیست که درهیاهوی رسانه های هزارفریب نخفی شده وچهره ای دیگربه خوردجوانان مردم میدهید.

  3. آقای کوشکی درست میگفتند من این برنامه رو از شبکه ی یک دیدم صدا و سیما باید اِنظِباط داشته باشه مگه طویله هست که هر کسی با افکار مُخَرِبش بیاد به شُهرت برسه بعد در آشوب های جامعه شرکت کنه آقای رشید پور شما و طرفدارانتون نافرمانی مدنی کردید در هر جامعه ای یک عده ای نافرمانی مدنی بکنند مجازات میشن تو رو نه تنها مجازات نکردند بلکه می خواستی بیای برنامه اجرا کنی این قابل قبول نیست.

  4. والله من اصلا او را ندیده بودم تا اینکه در برنامه ی طنز چند شنبه با سینا اون رو دیدم ولی باز هم اسمش رو نمی دونستم
    تا اینکه چند تا از خبرگزاری ها اسمش رو در تیترها نوشتند و وقتی دیدمش با خودم گفتم پس فامیلیش کوشکیه!!!

  5. مطمئنا این یارو کوشکیه، کشکیه چیه؟؟! با این طرز حرف زدنش خواسته که اون اسمش رو مردم به خاطر بسپارند!!چون تنها راه برای به سر زبون انداختن اسم‌های ناشناختشون همین راه هست که مردم برای فحش دادن هم که شده اسمش رو یادشون میمونه!!! وگرنه دیگه هیچ دلیلی برای بر سر زبون افتادن ندارند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *