عکس

عکس| حمایت کریم بنزما از مردم غزه؛ فوتبالیست های ایرانی در خواب…

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی تیم الاتحاد عربستان با انتشار پستی در توییتر از مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، کریم بنزما نوشت: تمام دعای ما برای ساکنان غزه است که بار دیگر قربانی بمباران‌های ناعادلانه‌ای می‌شوند که به هیچ زن و کودکی رحم نمی‌کند.

حمایت ستاره سرشناس فوتبال جهان از مظلومیت مردم غزه در حالی صورت می گیرد که فوتبالیست های ایرانی از ترس ریزش فالوورهای صفحات مجازی خود حتی مرگ صدها کودک فلسطینی را تسلیت هم نگفته اند.

عکس حمایت کریم بنزما از مردم مظلوم غزه که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حمایت کریم بنزما از مردم غزه؛ فوتبالیست های ایرانی در خواب...

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس حمایت کریم بنزما از مردم فلسطین

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۸ دیدگاه ها

  1. فوتبالیستهای ما یا غیره فقط سرود ملی رو خوب بلد نیستن که بخونن.اتفاقا بعضیها تو اغتشاشات پائیز خوب باسلبرتینیها دست تو دست هم واسه تجزیه ایران همصدا شده بودن.البته بیشتر کاپیتان لیدربود.حالا گذشته ها گذشته.صفی حاچ

  2. اینا در یکسال گذشته دست شون با اسرائیل توی یه کاسه بود و بخاطر ارباب شون هموطن خودشون رو کشتن اونوقت برای فلسطین مظلوم ناراحت بشن ؟؟؟

  3. این بیشرف ها فقط پول بیت المال اسلام رو میخان که ناموس شون رو نقاشی کنن و در مجازی به مردها نشون بدن… پس لقمه شون حرومه … لقمه ی حروم هم طرف
    حیوونا میره چون هم جنس خودشون رو میبینن

    1. صرفا جهت اطلاع! اصل جنس دوزاری اونیه ک به یکی از بزرگترینای فوتبال جهان توهین میکنه
      و دوزاری بعدی اون ک حرفشو تکرار میکنه;)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *