عکسفوتبال ایران

عکس| انتقال تندیس سردار سلیمانی به بیرون ورزشگاه؛ میزبانی سپاهان از الهلال در نقش جهان اصفهان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از انتقال تندیس سردار سلیمانی به بیرون ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای میزبانی سپاهان از الهلال در این ورزشگاه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، مسئولان باشگاه سپاهان برای گرفتن تاییده از AFC برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم نقش جهان، مجسمه سردار سلیمانی را از کنار زمین به ورودی ورزشگاه منتقل کردند.

گفتنی است، دیلی فوتبال پیش تر از برداشتن مجسمه سردار سلیمانی توسط مسئولان باشگاه سپاهان خبر داده بود.

سپاهان روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

عکس انتقال تندیس سردار سلیمانی به بیرون ورزشگاه؛ میزبانی سپاهان از الهلال در نقش جهان اصفهان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| انتقال تندیس سردار سلیمانی به بیرون ورزشگاه؛ میزبانی سپاهان از الهلال در نقش جهان اصفهان

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس انتقال مجسمه سردار سلیمانی به بیرون ورزشگاه نقش جهان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

    1. شما کولی های عاریایی نوکر یهود آنقدر بدبخت و پست و فرومایه هستید که حتی بعد از شهادت سردار سلیمانی هم بغض و کینه شو دارید ،
      إنشاءالله روزی میرسه که ریشه نجس هویت جعلی و متعفن عاریایی تون خشک میشه و همینطور ریشه اربابان یهودی تون

  1. قبلاً گفتم کار اشتباهی بود ولی هر چی فکرشو میکنم میبینم الان بهتر شد. هم سردیس از ورزشگاه بیرون نرفت هم بالاتر رفت و محفوظ ماند و همه میتونن ببینند کسانی که وارد میشوند و کسانی که بیرون هستند و از همه مهمتر اون ملخ خوری که قبل از ورود به داخل، چشم به عظمت ورزشگاه زیبای نقش جهان می اندازد اول با سردیس سردار مواجه میشود و باید به اجبار و منظم از زیر آن رد شود

  2. بله این هم از اقتدار و عظمت سیاسی ایران بعد از انقلاب اسلامی در منطقه و جهان!! واقعا چقدر به قهقرا رفتیم؟ چقدر بیچاره و ناتوان شده ایم در هر چیزی؟؟ وای بر ما! چه شد اون همه اعتبار و اقتداری که در منطقه و جهان داشت ایران عزیز ما؟؟ چرا این کشور به این ذلت و خاری افتاده که هر کشوری که در دوران قبل از انقلاب در برابر ایران عددی به حساب نمی آمد، حالا برای ایران تکلیف تعیین می کند و ایران شده گوش به فرمان کشور هایی که یک زمانی حتی کسی در ایران اسمشان را هم نشنیده بود!!!!

    1. کجاش درست بود این یک حماقت بود که انجام شد من طرفدار سپاهان هستم و اصلا کار درستی نکردند نابود بشه فوتبال که از بیخ و بن با سیاست تشکیل شد

        1. از اینکه خوابی جای تأسف داره تو هرگز بیدار نمیشی اون ملخ خورها فقط به واسطه خ ا یه مالی و دلار آمریکایی از فروش نفت بی زبون تونسته قدرت بگیره و گر نه سگ کی باشه بتونه برای ما عرض اندام کنه

          1. الان عربستان خودرو برقی با قدرت هزار اسب می‌سازه و کارخانه اونو احداث کرده و صاحب نیسان و فیسبوک هم هست

          2. آقای احمدی خداوکیلی خودت از این حرفت خنده ات نمیگیره عربستان هر صنعتی داره بومی نیست وارداتی ست پول نفت میده از کشورهای پیشرفته براش همه چی میارن تحریم هم اصلا نیست چرا؟ چون گاو شیرده خوبی است حتی اون پالایشگاه آرامکو و مهندسانی که نفت بی زبون از زیر پای این ملخ خور ها بیرون میکشند همه اروپایی هستند تولیدات و صادرات مهم عربستان سه چیز است نفت خرما تروریست نفت و خرما به اروپا و اسرائیل می‌ره تروریست برای مسلمانان همسایه میمونه.سرورهای فیسبوک که مهمترین دارایی یک پلتفورم است در چند شهر آمریکا و مالک آن یک فرد آمریکائیست شاید مقداری از سهام این شرکت را عربستان با پول نفت باد آورده از آمریکا خریده باشد ولی مالک آن نیست یک شرکت هلندی که دستگاههای ساخت تراشه در جهان را میسازد آمریکا شصت درصد سهام آن را خریداری کرده و توسط این امتیاز چین را تحریم کرده که به این کار میگویند مالکیت و نه مثل عربستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *