منهای فوتبال

علت انفجار امروز اصفهان؛ حمله اسرائیل به ایران صحت دارد؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و انتشار تصاویری از مقابله پدافند هوایی در آسمان حریم هوایی این استان برخی شایعات مبنی بر حمله اسرائیل به ایران در فضای مجازی منتشر شد.

برخی منابع خبری مدعی شدند، صدای انفجار در آسمان اصفهان گزارش شده است که احتمالا مربوط به پدافند است.

تاکنون شواهدی از اصابت و حمله وجود ندارد.

بروزرسانی: پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می شود ریزپرنده باشد فعال شده است.

بروزرسانی: بر اساس گزارش های اولیه منابع میدانی انفجاری توسط پهپاد یاکوادکوپتری با منشاء پرواز از داخل ایران به نزدیکی منطقه هشتم شکاری اصفهان اصابت کرده و انفجاری خفیف رخ داده است.

بروزرسانی: احتمال خرابکاری توسط عوامل نفوذی داخلی مشابه عملیات سال قبل حمله با ریزپرنده ها به مرکز نظامی اصفهان با چاشنی بزرگنمایی رسانه ای از سوی آمریکا وجود دارد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

علت انفجار اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۸ دیدگاه ها

  1. پاسخ ایران با ریز پرنده بود؟ این همه پهپاد و موشک زدیم، فرداد فرحزاد،پوریازراعتی، و غیره هر چقدر چشم انتظار بودن که یک جنگی دربگیره بی بی سی فارسی می خواست در مورد هواپیما های جنگی اسرائیلی که میان بالا سر ما گزارش تهیه کنه یک کاربری در همین سایت می گفت حمله ی هسته ای می کنند ولی من هنوز سر حرف خودم هستم ترس بزرگترین نقطه ضعف کافر ها هست.

  2. یک عده آدم مالیخولیایی که موفق نشدن مردم را برای تظاهرات براندازی حتی در حد ورزشگاه آزادی یکجا جمع کنند حالا به تهاجم بیگانگان برای سرنگونی نظام دل خوش کردن..

  3. واکنش اسرائیل که اصلأ ابعادی نداشت.. ولی پوریا زراعتی توی شبکه عنترنشنال خودش رو داره پاره می کنه که چرا اسرائیل دست به حمله گسترده نزد و حمام خون به راه نینداخت!! ای تف به شرف نداشته ات پوریا!

  4. تابحال از خودتون سوال کردید چرا در روزهایی که میهن در خطر جدی و فوری حمله خارجی قرار داشت و رژیم صهیونسیتی مدام تهدید می کرد، نه مریم تروریست، نه رضا پهلوی و نه مسیح جیغ جیغی هیچ کدوم حتی یک بیانیه ندادند مخالفتشون با حمله به ایران اعلام کنند یا حداقل نسبت به کشته شدن هموطنان هشدار بدن..؟!!! پس اینها فقط دنبال قدرت هستند و دلسوز مردم نیستند.

    1. جدی میفرمایید؟ واقعا من با حرفاتون تحت تاثیر گرفتم و الان حزب الهی شدم عصرم میرم بسیج ثبت نام میکنم جانمم فدای آخوند صدیقی میکنم

      1. موضوع فلان اختلاس یا تخلف ربطی به موضوع بحث ما ندارد..ضمنا شما جواب سوال من رو ندادی که براندازان چرا بیانیه در مخالفت با حمله خارجی به کشور صادر نکردند..

  5. .
    محمود عباس‌زاده نماینده مشکین‌شهر در مجلس گفت: اسرائیل با دم شیر بازی کرد.

    آقای عباس‌زاده،
    جمهوری اسلامی و اسرائیل برای پوشاندن جنایاتشان در غزه و ایران با توافق به یکدیگر موشک پراندند زیرا وزیر خارجه سه روز پیش از پرتاب اطلاع داده بود.
    این نه جنگ است از برای حکمت است، همچو جنگ خرفروشان صنعت است.
    گر به بی‌رنگی رسی کان داشتی، موسی و فرعون دارند آشتی.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  6. از زرتشت و شاهان ساسانی گرفته تا داریوش و کوروش بت پرست تا رضا شیره کش پالانی و زیر و بم هویت جعلی و متعفن عاریایی همه ریزه خوار سفره اعلیحضرت شاه اسماعیل صفوی هستن 💪💪💪، کوروش کویر حتی لیاقت جفت کردن کفش های اعلیحضرت شاه اسماعیل صفوی رو هم نداره

      1. نظر ۱۶میلیون یهودی نه کل دنیا(۸ میلیارد نفری) و نظر نوکران سینه چاک رضا شیره کش پالانی و فاشیست های کولی عاریایی اینه نه ایران ۸۵میلیون نفری ، فراموش نکن حداقل ۲۵درصد جمعیت ترک ها هستن که کوروش حقیر تونو به کتف چپ شونم حساب نمیکنن درعوض اعلیحضرت شاه اسماعیل صفوی رو روی تخم چشماشون جا داره

      1. اگرم کسی بچه باز باشه اون کوروش کویر ددمنشی هست به روایت کتاب تاریخ کوروشنامه گزنفون : کوروش با مردان مختلف ….. داشت و از این تماس ها با عنوان سرگذشت عشقی یاد میکرد( گزنفون، کوروش نامه، ص ۲۴،۲۵ و۲۱۹)

  7. اسرائیل نمی‌خواهد در چند جبهه بجنگد و الان نوار غزه و حزب آله لبنان تهدید اصلی برایش هستند.
    هر وقت خواسته آمده بمباران کرده و رفته و هر وقت بخواهد حمله می‌کند. از آن طرف سیستم راداری و موشکی در اطراف ایران را با کمک آمریکا کامل می‌کند که در حال بلند شدن موشک از روی زمین رهگیری شود و فرصت کافی برای انهدام آن داشته باشد. حمله به اصفهان دقیقا شبیه حمله به عین الاسد طراحی شد تا به مردم اسرائیل بگوید انتقام سخت خود را گرفتیم، بدون خسارت و تلفات.

    1. 😂😂😂😂 اتفاقا”امید دانا گفته بود ۵ صبح به اصفهان و تبریز حمله میکنند پس چرا ما نمی بینیم؟ آمریکا سلاح هایی به اسرائیل میده که مثل چرخ گوشت عمل می کنه چرخ میکنه و میره،امکان نداره حمله هایی که اسرائیل به ایران میکنه هیچ گونه تلفات جانی و مالی نداشته باشه اون حملات ایران هست که تدافعی عمل میکنه اون ها تدافعی عمل نمی کنند می جنگند و از تلفات دادن کشور های دیگه نمی ترسند ولی وقتی نوبت به تلفات دادن خودشون میرسه خیلی می ترسند برای اسرائیل نمی صَرفه هیچ غلطی در این رابطه کنه تو هم اینقدر نترس اسهال می گیری.

    2. آقای کارشناس ناشناس بیست میلیون دلار خرج موشک پرانی ایران شد بگذریم از تنش‌های دیپلماتیک. اسراییل با چندتا ریزپرنده که کلاً پنج میلیون تومان هم نمیشد به ما حمله کرد ما ریختیم به هم سیزده تا از مستشاران سپاه را کشت سفارت را زد ترکوند الان چرا خوشحال و خرسندی من نمی‌دونم و اینکه اسراییل هیچ خسارتی ندیده نشانه اقتدار است

  8. آقایون و خانم ها بنده زنده ام😂 هیچ اتفاقی نیفتاده چند تا جوجه پهپاد توسط خائنین داخلی قصد خرابکاری داشتند که در هوا منفجر شدند همه جا امن و امان است به زندگی خود در امنیت ادامه دهید و دعای آن را به شهدا و کسانی که امنیت را برای ما به ارمغان آوردند بفرستید👍
    اسراییل هنوز در شوک است😂 کاسه لیس های صهیون در اینترشاغال در تلاش برای ماست مالی هستند خخخخخ

    1. ماله کش اعظم پوریا خانم زراعتی است.. آمارشو از بچه بازهای محل گرفتم. عقده ای شده حالا در خارج کشور آرزوی نابودی ایرانی ها رو داره..

      1. چهل و پنج سال همین رو زر میزنین شما که ادعاشو دارین میخوایین نابودش بکنین قدرتشم دارین چرا قبل قتل عام فلسطینیا نابودش نکردین مثل طبل تو خالی فقط صدا دارین
        دیلی ساسنسور نکن

    1. خیال می‌کنی خیلی خوشمزه‌ای؟! اگر اسرائیل کوچکترین غلطی بکنه، گور خودش رو با دستهای خودش کنده! خوشمزگی و لودگیت رو نگه دار واسه اونروز!

    2. اِ باریکلا به تو که فهمیدی و هشدار دادی»
      ما مثل ستون پنجم صهیون از این چیزا خبر نداریم
      قبلاً یکبار خانه ما در زمان جنگ با گراد منافقین به صدام، بمباران شد هنوز که هنوزه در همان محل زندگی میکنیم ناسناس ۱۰:۱۹
      صهیون تا شمارو داره غم نداره

  9. ساعت ۰۳:۵۰ دقیقه بامداد صدای سه انفجار شدید از سمت انرژی هسته ای شنیده شد به پشت بام رفتم و نیم ساعت بعد صدای رگبار ضدهوایی به گوش رسید و نور گلوله ها دیده شد ولی موفق به فیلمبرداری نشدم اگر اسرائیل حماقت کرده باشد برای همیشه به یاری خدا از صفحه روزگار محو میشود

      1. حدود بیست کیلومتر با انرژی اتمی فاصله داریم منزل ما غرب انرژی اتمی است یا به عبارتی منزل ما از سمت شمال به جنوب پنج کیلومتر تا سی و سه پل تقریبا مرکز شهر هستیم

        1. علت اینکه از این فاصله صدای بسیار ضعیف انفجار شنیده شد این بود که بیدار بودم و همه جا سکوت بود ساعت ۰۳:۵۰
          خلاصه که هیچی نبود صدای ترقه بازی بچه های اشکاوند و جوزدان و زردنجان و دنارت و پینارت و یونارت و گورت و خوراسگون بیشتر از این بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *