فوتبال ایران

جونیور در پرسپولیس به آخر خط رسید

به گزارش دیلی فوتبال؛ گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس درباره غیبت ماهینی و جونیور در لیست این تیم برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی گفت:

جونیور دیگر در گروه ما نیست و در تمرینات می‌بینیم که نمی‌تواند جزو ۱۸ نفر باشد. عدم حضور ماهینی در فهرست هم یک تصمیم از سوی کادرفنی بود و با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان را روی نیمکت داشتیم، ماهینی را نیاوردیم.

کالدرون درباره اینکه انتقادات او از جونیور کارساز نبود و این بازیکن را از لیست خارج کرد و از طرفی درباره علیپور هم انتقاداتی را مطرح کرده است که باعث کم شدن روحیه این بازیکن شده و آیا بهتر نیست راجع به بازیکنانش بهتر صحبت کند تا آنها از نظر روحی به‌هم نریزند، گفت:

من خودم فوتبالیست بودم و فوتبالیستی که در یک تیم بزرگ بازی می‌کند، باید فشارها را بپذیرد. من از بازیکنانم انتقاد نمی‌کنم، بلکه آمار را می‌گویم. در یک تیم بزرگ آمار نشان می‌دهد که مهاجمان چه کار می‌کنند. وقتی آمار خوب نیست، مربی می‌گوید آمار خوب نیست و مهاجمان گل نمی‌زنند. اگر بازیکنان در فوتبال حرفه‌ای نمی‌توانند این فشار را تحمل کنند، نمی‌توانند در تیم‌های بزرگ حضور داشته باشند.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *